Strona główna1 » Reklamacje
Kontakt
  • WIZAN
    NIP: 529-114-40-30
  • E-mail:sklep@wizan.biz
  • Telefon22-755-82-23
  • Godziny działania sklepuponiedziałek.- piątek. 8.00 - 17.00 soboty 10.00 - 14.00
Kategorie

Reklamacje

Adres do składania reklamacji.
WIZAN ul. Królewska 105A, 05-822 Milanówek
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmii. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:
  • Nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
  • Nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta,
  • Nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
  • Jeżeli rzecz została Klientowi wydana w stanie niezupełnym
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
Sposób składania reklamacji:
  • Reklamowany produkt należy wysłać na powyższy adres.
  • Do produktu należy dołączyć opis wady. W przypadku materiałów eksploatacyjnych o ile to możliwe to prosimy o dołączenie wydruku wykazującego wadę.
Klient w ramach reklamacji może żądać:
  •   naprawy
  •   wymiany na towar wolny od wad
  •   obniżenia ceny
  •   odstąpienia od umowy w przypadku gdy wada jest istotna
Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni.
W przypadku Konsumentów odebranie reklamowanego towaru spoczywa na Sprzedawcy.
Sprzedawca porozumie się z Konsumentem w celu umówienie terminu i sposobu odebrania towaru.
Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek nadanych na nasz koszt.
Po zakończonym procesie reklamacyjnym zwrócimy, naprawiony/ wymieniony towar lub zapłaconą kwotę.
Przejdź do strony głównej