Reklamacje
Adres do składania reklamacji.
WIZAN ul. Królewska 105A, 05-822 Milanówek
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmii. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:
Sposób składania reklamacji:
W przypadku Konsumentów odebranie reklamowanego towaru spoczywa na Sprzedawcy.
Sprzedawca porozumie się z Konsumentem w celu umówienie terminu i sposobu odebrania towaru.
Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek nadanych na nasz koszt.
Po zakończonym procesie reklamacyjnym zwrócimy, naprawiony/ wymieniony towar lub zapłaconą kwotę.
WIZAN ul. Królewska 105A, 05-822 Milanówek
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmii. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:
- Nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
- Nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta,
- Nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
- Jeżeli rzecz została Klientowi wydana w stanie niezupełnym
Sposób składania reklamacji:
- Reklamowany produkt należy wysłać na powyższy adres.
- Do produktu należy dołączyć opis wady. W przypadku materiałów eksploatacyjnych o ile to możliwe to prosimy o dołączenie wydruku wykazującego wadę.
- naprawy
- wymiany na towar wolny od wad
- obniżenia ceny
- odstąpienia od umowy w przypadku gdy wada jest istotna
W przypadku Konsumentów odebranie reklamowanego towaru spoczywa na Sprzedawcy.
Sprzedawca porozumie się z Konsumentem w celu umówienie terminu i sposobu odebrania towaru.
Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek nadanych na nasz koszt.
Po zakończonym procesie reklamacyjnym zwrócimy, naprawiony/ wymieniony towar lub zapłaconą kwotę.
Przejdź do strony głównej